تو یک کاغذ بنویسید و با چسب نواری روی برد بچسبونید .نقل قول:
ساعت کاری هم بهتره تماس بگیرید دقیقا سوال کنید .
89312403
Printable View
تو یک کاغذ بنویسید و با چسب نواری روی برد بچسبونید .نقل قول:
ساعت کاری هم بهتره تماس بگیرید دقیقا سوال کنید .
89312403
سلام
امروز بعد از نزدیک به دو هفته از تحویل بورد به گارانتی میگذره بعد از چند بار تماس و هر بار 4-5 دقیقه معطلی گفتن بوردت تعویض میشه. ابتدا این گزینه رو جهت تعویض با بورد خودم به من پیشنهاد دادن:
مادربرد جایگزین : G1.Assassin کارکرده و 88 تومن هم پرداخت کنم . که گفتم این سوکت x58 هستش و سوکت بورد من z87 گفتن بررسی می کنیم . دو ساعت بعد زنگ زدن گفتن Z87X-OC Force کارکرده با مبلغی هم باید بهشون پرداخت کنم.
من نمی دونم این چه گارانتی هستش که بورد کارکرده تولید 5 سال پیش رو داره و میخواست اول اون رو جایگزین به من بده!! الان هم که پیشنهاد اول و آخرشون Z87X-OC Force دست دو هستش که معلوم نیست تعمیر شده دست کی بوده چیکارش کرده. حق انتخاب که ندارم آش کشکه خاله اس. حاضر نیستن مبلغی برابر با ارزش بورد خودم بهم بدن. فقط همین بورد رو بهم میدن اونم کارکرده به این بهانه که بورد من آکبند نبوده! تا بحال کسی بورد آکبند رو برده گارانتی!؟
ظاهراً من چاره ای ندارم با این وضعیت اما امروز بهم ثابت شد که ضعیف ترین گارانتی همین آواژنگه. فقط تبلیغات و قیمت بالا موقع خرید. دو هفته علافی و آخرشم این. بورد من فقط فست بوتش کار نمی کرد اگر می دونستم اینطوری داستان می شه قید فست بوت رو می زدم.
با تشکر اگر این کامنت رو پاک نکنید!:11():
آواژنگ و برد دست دوم؟!؟!؟1:1. (27):نقل قول:
منم گارانتی اواژنگ رفتم .... (البته برای فلش بوده ... و درسته که قابل قیاس با برد شما نیست )
ولی این کارشون غیر منطقیه ....
حالا پشتیبان گیگابایت e-support میان .... با اونم در میون بزارین ....
ولی برد دست دوم که بخواد گارانتی بده غیر منطقیه .... میشه بگین دقیقا کجا بردین؟
بله بله . همونم با منت و 35 تومن + 9 درصد ارزش افزوده میدن عزیزم اونم بعد از 4 الی 5 بار تماس و پیگیری!نقل قول:
دفتر مرکزی 25 ام گاندی- پلاک 24 - خودمم حضوری بردم نه با پیک...
من بیش از همه از رفتار اون خانم اپراتورشون اعصابم خورده خیلی بد برخورد می کنن. وگرنه این بورد رو 1.5 سال پیش من 1800 خریدم اصلا جلوی دفترشون آتیشش می زنم برام مهم نیست دیگه. اما اجازه نمی دم به شعورم توهین بشه
سلام دوست عزیز
شماره قبضی که دارید برای ما خصوصی کنید در انجمن رسیدگی میشه به مورد شما . مورد شما قابل حل میباشد. این که در تماس برای بار اول اشتباه شده چنین مواردی در پروسه کاری متاسفانه پیش میاد . درباره موردی که به شما اعلام شده قطعه شما آکبند نیست . به دلیل این هست که مدتی از زمان گارانتی برد شما گذشته هست . در مجموع تلاش مجموعه خدمات آواژنگ رضایت کاربران و مراجعه کنندگان میباشد . لطفامشخصات را برای ما خصوصی کنید تا در اسرع وقت پیگیری های لازم رو انجام بدیم .
باتشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
سلام. پیغام خصوصی شد .نقل قول:
شما فرض کنید 1 ماه از گارانتی بورد من مونده یا اصلاً 1 روز. باید با بورد دست 2 تعویض شه؟ اونم با این نحوه برخورد؟
اگر بردتون برد جدیدی بود و در بافر انبار خدمات بود . برد خودتون جایگزین میشد . همانطور که در جریان هستید در سال اول گارانتی برد تعویض میشه با برد آکبند و در سالهای بعد ابتدا سعی میشه برد خودتون راه اندازی و سرویش شود و در صورت موجودبودن در بافر با برد سالم تعویض میگردد . با این حال تمام تلاشمون را برای رضایت شما انجام میدهیم .نقل قول:
با تشکر :11():
دوست خوبم هر سال با سیاست های جدید اینتل سوکت جدید وارد بازار میشه.پس اصطلاح بورد جدید فقط تا یک سال قابل اتلاقه. اگه اینطوری که شما میگی حساب کنیم خوب شما هم بجای 3 سال مدت زمان گارانتی شرکت رو به 1 سال تقلیل بدید هم از عهده تعهدات خودتون بربیایید و هم تکلیف مشتری رو معلوم کنید. و از طرفی بهای تمام شده قطعه برای خریدار مناسب تر می شه. در اون صورت ما هم تکلیف خودمون رو می دونیم که با چه چیزی طرف هستیم.نقل قول:
در هر صورت انتظارات از آواژنگ بالاست. امیدواریم در حدی که شنیده ایم, در عمل هم ببینیم. تا امروز که دیده های ما با شنیده های ما اختلاف زیادی داشتن. اما مطمئنم با تلاش و پیگری شما این اختلاف به حداقل می رسه یا اینکه تطابق حاصل می شه.
با تشکر
دوست عزیز،
مورد شما پیگیری شد از دیروز و طبق صحبتی که با شما تلفنی انجام شد یک مادربرد Z87X-SOC "نو" توافق شده به شما تحویل داده میشه. :11():
مورد بسیار مهم برای آینده این هست که تمامی موارد این شکلی و کلاً مواردی که نیاز به پشتیبانی الکترونیکی روی برند گیگابایت و کولرمستر دارید، حتماً قبل از مطرح کردن در هر انجمن و یا جای دیگه ای در اینجا و در انجمن رسمی گیگابایت مطرح کنید. چراکه در این شرایط اشخاص سودجو متاسفانه وارد بحث ها میشند و از ارائه پاسخگویی سریع به شما جلوگیری می کنند.
مطمئن باشید که تیم پشتیبانی گیگابایت، در سریعترین زمان بهترین پاسخ را به شما خواهند داد اما در صورت ورود افراد سودجو به بحث ها، ما هم دستمون بسته میشه.
با تشکر از صبر و شکیبایی شما و پوزش بابت ناراحتی که ایجاد شد.
در نهایت تجربه خودتون از پشتیبانی گیگابایت را در اینجا مطرح کنید:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
شاد باشید :1. (29):
دوست خوبم من در لیون هم به شما عرض کردم بورد من از سری g1 گیمینگ بوده و الان هم بورد از سری خودم میخوام نه سری ocنقل قول:
سری oc برای اکستریم اورکلاک هست و کارایی مورد نظر بنده رو با توجه به نوع مصارف من نداره. لطفاً بورد از سری g1 بدید
ضمناً بعد از تماسی که دیروز اپراتور شما برای بورد کارکرده با من داشتند دیگه هیچ تماسی از شرکت آواژنگ با من برقرار نشده که توافقی صورت بگیره! لطف کنید صورت مسئله رو پاک نکنید!